Life Is Beautiful Hayat Güzeldir

Sorun Bildir
9.2
Oy ortalaması: 9.2/10 - 264 kullanıcı
Senin Oyun: - / 10
imdb puani 8.6/10
Kategori: Drama Komedi Romantik

Yapım: 1997 |

Yönetmen:

Oyuncular: , ,

Reyting: 194522

Roberto Benigni imzalı bu İtalyan filmi, savaşın kurbanları üstündeki etkisini ve çocuk dimağlardaki yansımasını öyle güzel bir üslupla anlatmış ki, Akademi bu başyapıtı üç Oscar'la ödüllendirmiş. Birkaç yıl önce evlenip, bir de çocukları olan mutlu bir çiftin yolları İkinci Dünya Savaşı ile ayrılıyor. Esir kampına çocuğuyla birlikte gönderilen Guido için zor koşullara katlanmak ikincil amaç olarak kalıyor ve onunla bir oyun oynamaya başlıyor. Bu oyun savaşın dehşetini oğlunun hissetmemesi üstüne kurulu. Life Is Beautiful - Hayat Güzeldir 720P görüntü kalitesinde altyazılı olarak izle meniz için sizlerle...

YORUM YAZIN (181)

  

  1. @keremd1903 Yeni Üye

    Filmin babası

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  2. Kalender Meşrep ziyaretçi

    Yahudileri mazlum edip günümüzdeki soykırımlarına maske takan bir film. Katliam yada soykırım savunduğum yok, insan olan böyle bir şey yapamaz zaten. Ama o katliamda yahudiden fazla yahudi olmayan sivil öldü. Yahudi aklayan filmlerin üzerine 2 kere düşünmeli.

    Beğenme: -6 Beğen: 2
    • @jewpiter Yeni Üye

      tam da beklediğim cevap. beyin yetmeyince hakaret küfür. aferin lan çok erkeksin

      Beğenme: 0 Beğen: 1
    • @Sieg Heil Yeni Üye

      Kes alagavad seni. Bunları nereden tutsak elimizde kalacak…

      Beğenme: -1 Beğen: 0
    • @jewpiter Yeni Üye

      Ciddiyse çok komik şakaysa gülmedim :/

      Beğenme: 0 Beğen: 1
    • @Sieg Heil Yeni Üye

      Boş yapma siyonist uşağı seni. Aldığın mahlastan da zaten ne bok olduğunu belli etmişsin. Yüce Führer dünyayı yahudi denen mahluk-u zina güruhunu ve onun köpeklerini, komünistleri tam olarak yok edemedi fakat biz onun yarım bıraktığı vazifeyi yerine getireceğiz.

      Beğenme: -3 Beğen: 0
    • @jewpiter Yeni Üye

      Eğer savaşta ölen sivillerle, kamplara gönderilerek planlı bir şekilde soykırıma uğrayan insanları “sırf yahudi oldukları için” aynı kefeye koyarak 2 kez düşünmemiz için uyarıyorsanız ya cahillikten muzdaripsiniz ya da kötü niyetlisiniz. Allah acil şifalar versin

      Beğenme: -2 Beğen: 0
  3. @pegasus1212 Yeni Üye

    ahhh ulan ırkçılık ahhh sana ….harika bir film kesinlikle izlenmeli .

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  4. @fatmakizikli Yeni Üye

    İzlemek için çok geç kaldığım harika film!

    Beğenme: 0 Beğen: 2
  5. @ozelkezbn Yeni Üye
    Spoiler içeren alan!
    Masal gibiydi, masal gibi bitecek sandım. Öldüğünü bile bile tanktan çıkmasını bekledim.
    Beğenme: 0 Beğen: 3
  6. @Sairoglu çaylak

    Karşıma en az 50 defa çıkmıştır ve her defasında ertelemişimdir. Ben ertelediğim için pişman değilim çünkü o zevki şimdi yaşamış oldum. Ama siz sakın es geçmeyin. Bundan daha iyi bir film bulacağınızı hiç sanmıyorum. İyi seyirler…

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  7. Öylesine Birisi ziyaretçi

    Bu nedir usta bunu izlemeden geçen yıllara yazıktır. Hayatımda ilk ve muhtemelen son defa bi filme yorum yazıyorum.

    Spoiler içeren alan!
    Tanktan babası çıksaydı da kazık kadar adam olarak gözümden yaş gelmeseydi olmaz mıydı sayın yönetmen bey?
    Beğenme: 0 Beğen: 3
  8. Ayşe ziyaretçi

    Yok böyle bi şey…..harikaydı emeği geçen herkese teşekkür ederim.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  9. @emelll Yeni Üye

    amann Allahım o neydiiii ….. sen nasıl bir senaryosun, nasıl bir oyunculuktur bu, o müzikler de ne ! bittiğinde ne izledim şimdi ben diye düşündüren bir film. zira etkisinden uzun süre kurtulamıyorsunuz. tek kelimeyle harika diyeceğim ama çok az gelir. olağanüstü, muhteşem…

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  10. recepmelek ziyaretçi

    Ne denir bilirsiniz…Sevgi …Sevgii.Segiii

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  11. @sanane çaylak

    Saygılar Roberto abi büyük adamsın..

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  12. ziyaretçi ziyaretçi

    film gerçekten çok güzel ona diyecek yok ayrıca 2.part 37.30’da başlayan gramafon sahnesinde ki operayı merak eden olabilir. Kolayca bulunması adına yardımcı olayım; Jacques Offenbach – Opera Barcarolle

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  13. @Samet Yeni Üye

    Gordugum En iyi oyunculuk en iyi film

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  14. @TheImam25 çaylak

    ve hala gunumuzde devam eden bi vahset tabi bu kez hedef yahudiler degil

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  15. @hicrank sinefil

    Roberto Benigni kadar ekrana yakışan bir adam var mı? Yönettiği ve oynadığı tüm filmleri keyifle izledim. Elbette Hayat Güzeldir bunların içinden bahsedilebilecek ilki. Herşeyin olması gerektiği kadar olduğu mükemmel bir dram.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  16. @dilaaraa çaylak

    Savaşı anlatırken bile buruk bi şekilde gülümsetiyor insanı, evet kesinlikle izleyin..

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  17. Ecem ziyaretçi

    Her izlediğimde hüngür hüngür ağlatan filmlerden biri.Müthiş bir başyapıt !!!

    Beğenme: -1 Beğen: 0
  18. @guvensern sinefil

    Sinema sanatına teşekkür ediyorum. Vahşeti,komediyle anlatmak;insanın ilkelliğinin hiçbir zaman yok olmayacağını ama bir yandan da akıl dolu mizahın ne büyük değer olduğunu anlatan güzel bir film… İzlenmeli…

    Beğenme: -1 Beğen: 1
  19. Daisy ziyaretçi

    Bir film düşünün ki içinizi ısıtırken ağlatsın, ağlatırken güldürsün, güldürürken düşündürsün… 1. part romantik komedi, 2. part ise dram ağırlıklı ve asıl olayın hissedildiği yer idi. Film bittikten sonra kendinizi ”bu adam benim babam” şarkısını dinlerken bulabilirsiniz.

    Spoiler içeren alan!
    Filmin sonu böyle olmak zorunda mıydı ya Sayın Benigni? O tankın içinden babası çıksaydı ne olurdu yani? Üzdün. 🙁
    Beğenme: -2 Beğen: 0
  20. @darkingrey sinefil
    Spoiler içeren alan!
    Sırf filmin sonu yüzünden filmden nefret edesi geliyor insanın, film bittikten sonra kendime gelemedim.
    Beğenme: -2 Beğen: 1